Które altcoiny kosztujące poniżej 3$ i są perspektywiczne.

Przeglądu dokonują analitycy Cointelegraph, Benton Yaun, Jordan Finneseth i Sam Bourgi, którzy omawiają ich zdaniem najlepsze altcoiny do kupienia za mniej niż 3 dolary.

Sam Bourgi uważa, że na uwagę zasługuje 1INCH.

Jest to token Ethereum zasilający 1inch, zdecentralizowaną giełdę, której celem jest oferowanie „najlepszych kursów poprzez odkrywanie najbardziej wydajnych ścieżek wymiany we wszystkich wiodących systemach DEX”. Zdecentralizowane systemy wymiany (czyli DEX), takie jak 1inch, umożliwiają użytkownikom dokonywanie transakcji tokenami bez pośrednika. 1inch zbiera ceny tokenów ze zdecentralizowanych systemów wymiany w celu znajdowania najkorzystniejszych cen dla użytkowników.

Na drugim miejscu listy według Sama Bourgi jest Enjin Coin (ENJ).

Jest to token użytkowy, inaczej utility token, stworzony dla platformy społecznościowej dla graczy Enjin. Opiera się na sieci blockchain Ethereum (ETH). Zadaniem stawianym przed tą kryptowalutą jest wprowadzenie ekonomii tokenów, które będą pozwalały twórcom gier i treści na monetyzowanie swoich dzieł. Użytkownicy tych samych tokenów mogą za ich pośrednictwem nabywać konkretne funkcjonalności, otrzymywać wynagrodzenia za postępy w grach. Enjin Coin (ENJ) pozwala też na tworzenie i zdobywanie cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich.

Benton Yuan stawia na token SuperFarm.

SuperFarm pozwala użytkownikom bez wiedzy na temat kodowania na tworzenie własnych niezamiennych tokenów i farm NFT. NFT mogą reprezentować dowolną rzeczywistą wartość, w tym grafikę, muzykę, gry i aktywa w grach, finansowe instrumenty pochodne i nie tylko. Dzięki SuperFarm społeczności mogą uruchamiać, rozwijać i hodować NFT za pomocą intuicyjnych i przyjaznych dla użytkownika narzędzi.

Jako drugi wybrał NCASH.

Token Nitro Network, który został uruchomiony w 2014 roku i ma na celu zniwelowanie przepaści między światem handlu detalicznego online i offline. Projekt jest opartym na internecie rzeczy, bezdotykowym systemem identyfikacji, który umożliwia sprzedawcom identyfikację i lepszą obsługę swoich klientów poprzez wykorzystanie danych klientów do podejmowania precyzyjnych decyzji dotyczących preferencji produktów bez korzystania z WiFi lub Bluetooth.